Gaming Community
Forum

Go Back   D3scene > General > Language Specific Support/Chat > French
Register Blogs Live view Downloads Marketplace FAQ Members List Social Groups Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Hey :)

This is a discussion on Hey :) within the French forum part of the Language Specific Support/Chat category; Hello, je suis français moi aussi, après une pr ésentation "in english" vraiment chaotique je vais la refaire en français ...

Welcome on D3scene.com! Make sure to register - it's free and very quick! You have to register before you can post and participate in our discussions with 70000 other registered members. Downloads, user profiles and some forums can only be seen by registered members. After you create your free account you will be able to customize many options, you will have the full access to new hacks, latest cheats and last but not least will see no advertisements at all. We would love to see you around in our community!
Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 04-12-2009, 01:43 AM
Newbie

Akumu89 is an unknown quantity at this point
Hey :)

Hello, je suis français moi aussi, après une présentation "in english" vraiment chaotique je vais la refaire en français :p.
Donc je suis un petit nouveau dans ce monde de cheat/hack. J'essaye de faire ce que je peux en cherchant à droit à gauche sur google, mais ce n'est pas évident. Mon but serait de pouvoir m'introduir dans la database d'un serveur privé pour modifier certaines valeurs ^^. Je pense que ce serait une expérience plutot enrichissante que d'essayer de le faire et c'est une grande première pour moi qui ait souvent voulu faire ce genre de chose (sans pour autant réussir à trouver comment faire).
Cette communauté m'a l'air débordante de personne qui regorge de talent et j'espère pouvoir apprendre de vous . Je me demandais simplement quels acquis ou quels moyens il me faudrait pour pouvoir commencer à mettre en oeuvre ce projet ?
J'ai commencé à chercher des choses du genre SQL injection, etc ... mais je n'ai pas pu aboutir à quelque chose de solide, vu que la database auquelle je "m'attaque" est surement protègé contre les attaques basiques, etc ...
Puis je ne sais pas vraiment où je vais, j'ai bien l'adresse du control panel (et sa source), mais est-ce que le control panel peut m'aider à entrer dans la database du server ??
Que de questions ^^"...
Je serais ravis et honoré de recevoir votre aide .
Reply With Quote
D3scene
Welcome to D3scene - probably the best location for all Gamers.

To participate in our friendly environment you have to register. After completing registration you will have full access to all threads and features. We care about members and try to make your stay as pleasant as possible. We are unique with the following feature for members - you will not see a single Advertisement!

The best: registration is completely free. It will not cost you a single penny or harm you in any way. You will lose nothing except 1 minute of your time. So why not register? We would be happy to see you around!
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules