Me + costas pwnt BendiK xD!

This is a discussion on Me + costas pwnt BendiK xD! within the General Chat board part of the General category; Hmm, Lol, i don't think u pwnd him :/ U know that he hacked also paypal accounts, so i think ...

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 26 of 26
  1. #21
    PLaYeR's Avatar
    PLaYeR is offline Hacker
    Array
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Germany
    Posts
    171
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    10
    Reputation
    1
    Hmm, Lol, i don't think u pwnd him :/



    U know that he hacked also paypal accounts, so i think it wasn't his money...

  2. #22
    Malish's Avatar
    Malish is offline YAH


    Array
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    If afk, at the pub.
    Posts
    4,924
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Rep Power
    19
    Reputation
    1429
    Quote Originally Posted by krumZii View Post
    NORWAY!
    do u know where in norway?

    and His packer is still 100% FUD, so wtf are u guys fucking with?

  3. #23
    RealDeaLBendiK is offline Newbie
    Array
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    0
    Reputation
    0
    My packer is still 100% F-UD. So yea basicly guys, you can't do shit

  4. #24
    Mentis is offline Banned User Array
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    156
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Rep Power
    0
    Reputation
    53
    omg
    packers are for noobs who dont know how to stealth a file on their own :/

  5. #25
    Range is offline Banned User Array
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    England
    Posts
    1,408
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    0
    Reputation
    146
    Now now leave the script kiddie alone lolz !

  6. #26
    tschoerk is offline ***** ***** ***** *****
    Array
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    866
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rep Power
    14
    Reputation
    934
    Great you ownz0red bendik so hard...really who gives a fuck
    /closed

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •