Hei alle sammen!
Noen av dere som har hørt om pointshop før? Det er ivertfall ei side der du kan ta spørreundersøkelser og konkurranser og diverse for å opptjene poeng som du kan kjøpe ting for. Helt samme konseptet som gaminglagoon, cashlagoon etc, bare at det er på norsk (vel, delvis

Er oversatt fra dansk) Det du kan kjøpe for poeng er ting som: Spill til alle mulige konsoller og PC og filmer og klær og sexleker og godteri og YOU NAME IT!
PointShop.no - Tjen poeng og shop i vei!
Til de som registrerer seg der og aktiverer nummergaranti (oppgir telefonnummeret ditt, enten mobil eller hjemme, slik at de vet at du faktisk er en person, og ikke en datamaskin), så kan jeg gi dere reputation her på forumet
Husk at dette kun gjelder for nordmenn. Er du en danske eller svenske eller en annen person som forstår norsk men ikke bor i norge, finnes det andre språk av pointshop også, men da får ikke jeg vervebonusen deres, og da vil jeg heller ikke gi dere reputation her. Men du kan altså gå inn på
PointShop.dk - Optjen point og shop løs! (dansk) eller
GratisShop.se - Tjäna poäng och Shoppa loss! (svensk) og registrere deg der. Jeg er på pointshop.no, og sier ikke at du BØR registrere deg med min link som jeg gav overfor, men at visst du gjør det vil jeg gi deg reputation

Kan kanskje gi dere noe annet visst det heller er å foretrekke.
Takker visst dere hjelper meg
Edit: Dersom dere lurer på om dette er troverdig, så kan jeg meddele at jeg allerede har motatt Eragon til Xbox.