Det er faen meg ikke mulig! :S
Falck: - Jeg er lei av å jobbe gratis - VG Nett om Data og nett
Det skulle faen ikke vært lov, Christer Falck skal dø!!!!!!
Quote:
|
- Vi vurderer fra plateutgivelse til plateutgivelse om vi skal gi opp, sier han til VG Nett.
|
Ja vær så snill - GJØR DET! JEG BER DEG PÅ MINE KNÆR!
Quote:
- Har fildeling kommet til et punkt der det er allment akseptert?
- Det er tyveri og loven sier det. Alle vet at det er ulovlig, sier han til VG Nett.
I hans øyne er fildelerne direkte ansvarlige for en uttynning av kulturen i landet.
- Vi har så mange band som forsvinner nå, det er ikke at de ikke er gode nok, men fordi folk stjeler det de har skapt.
|
Sorry falck men når du ikke klarer å lage musikk som engasjerer meg på NOEN måte må du skjønne at noe er galt!
Quote:
Det holder ikke som grunn for å forfekte et slikt syn på fildeling, mener en fildeler som deltok i filmen. Han ønsker å være anonym når han snakker med VG Nett, slik han var i filmen. Fra fildelerens synspunkt ansees det å være en fildeler som noe normalt.
- Det er deg og meg. Det er ikke en person med langt hår og kviser. Det er politi, det er politikere, mannen i gata, sier mannen bak et av de norske fildelingsnettverkene.
|
ok... det er jo greit nok... Sånn det er...
Også kommer grunnen til at Christer Falck blir slått ned hvis jeg ser han på gata:
Quote:
Falck har en helt annen oppfatning av hvordan den jevne fildeler i Norge fremstår.
- Det er folk som er opptatt av teknologi og hører på fjas, det lukter trance lang vei.
|
FY FAEN! Er det mulig??? Bare fordi Christer Falck ikke klarer å lage musikk putter han skylda på trance! Det skulle faen meg ikke vært lov!!!
Hvis du vil henge med i platebransjen må du konstant oppdatere deg, noe christer falck, og de andre musikerene failer miserabelt i å gjøre! Dette gjelder forsåvidt for IFPI også. Det skulle faen meg ikke vært lov til å generalise noe så jævelig!
LAG NOE JEG KAN HØRE PÅ A FALCK!!!
Ps: Hva syns resten av det norske communityet om dette?
Ps2: FUCK OFF FALCK!